tisdag 7 november 2017

Göra egna lister

Borde vara ganska enkel att tillverka och självklart kan man göra egna lister. Fräs därför listerna själv och behåll. Profilera dina egna golvsocklar. I hus och lägenheter byggda efter 30-talet användes ofta tunnare och smalare lister.


Om man vill göra lister till tex ett funkishus passar det bra att. Om du vill sätta upp höga sockellister, ska du absolut göra dem själv.

Fräs egna socklar och spara pengar. Men jag skulle vilja ha ännu högre lister, lite. Att sätta spröjs är ett enkelt och billigt sätt att göra fönstren finare.


Och om man själv gör dem kan man få det precis som man önskar. Ett tips, om man snickrar sina egna kilramar. Självhäftande etiketter och klistermärken från Vistaprint.


Välj bland hundratals designer och skapa dina egna etiketter. Här hittar du vegetabiliska oljor, vaxer och fetter.


Bland annat perfekta för att göra egna hudvårdsprodukter, tex arganoljan, jojobaolja, sheasmör och mandelolja.

Med de tre olika programmen kan. Gör eget snus och spara penga. Här är tips på vad du kan stoppa i paketkalendern, var du kan köpa en färdig – och en guide till att skapa.


Göra egen adventskalender är himla kul! En uppskattad aktivitet där barnen kan vara med. Se och läs hur lätt du gör det här! Tips för att göra en egen bucket list.


En bucket list är alltid individuell, men trots det kan man hämta inspiration från andras bucket list. Du behöver bara fem lister och fyra. Lär dig fräsa och gör egna, lyxiga tak- och golvlister.


Taklister får gärna synas och inte bara dölja. Här kommer ett enkelt recept på hästgodis som går snabbt att göra. Världens mesta häst Mulle får en egen bilderbok. Att göra egna såpbubblor hemma är jättenkelt och roligt.


Jag har struntat i fönsterbrädor till de andra rummen tillsvidare, men jag kommer att behöva fixa något så småningom och funderar på att göra egna av MDF. Det finns många tillfällen där du kan använda dina egna Klistermärken för att göra unika Etiketter.


Du kan hitta mycket i vårt utbu oavsett om du ska göra. Ska du inom kort bjuda på lunch, brunch eller middag? Gör då dina egna menyer på Poobies.

Då blir din bjudning extra personlig! This post " Gör ditt eget gödselmedel. Surkål är inte bara gott, supernyttigt och miljösmart - det är även busenkelt att göra själv. Se hur du gör, steg för steg!


På Tvålköket hittar du vax, vekar, doft och instruktioner så du kan snabbt komma igång med ljustillverkning. Till stegen använde jag en rundstav och en tunn list.


Guuu Andrea jag ÄLSKAR listor som denna! Blir så himla peppad till att skriva ihop min egen. I detta albumet lägger jag upp bilder och beskrivningar om hur jag gör mina egna lampor.


Testa att göra en årlig kalender. Vi erbjuder två typer av papper för alla våra kalendrar. Starta en webbshop inom några minuter genom att registrera dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.