måndag 28 maj 2018

Badkarsbricka marmor

Det här är något jag velat göra länge, och nu har det äntligen blivit av! Det jag pratar om är en badkarsbricka i marmor. Det ger genast badrummet en lite. Här på Lagerhaus hittar du alltid ett brett sortiment av inredningsprodukter och säsongens alla nyheter.


Låt dig inspireras av de senaste. Skärbrädor och brickor i trä och marmor från varumärken som Åhléns, Morberg Collection och Bloomingville. IKEA - HAVERN, Badkarshylla, Gjord av bambu som är ett lättskött och slitstarkt naturmaterial.


På K-rauta hittar du badkar för sköna stunder, med smidig hemleverans. Välj ett stort eller litet badkar från kända varumärken som Hafa eller Westerbergs. Browse latest medias tagged with badkarsbricka from real instagram users and. Fint att placera ut vackra ting som ett stilleben.


Badkarsbricka marmor

Denna pin hittades av Anneli Volden. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Tillval badkarsbricka för att förgylla badupplevelsen. Låt fantasin flöda för ditt eget personliga badrum.


Badkarsbricka marmor

Tröttnat på att snubbla över schampoflaskan i duschen eller att aldrig hitta din handduk när du duschat klart? Med badrumstillbehör som duschhyllor. Kavalaski er handhuggen färdigt mönster. Vi förser våra kunder med allt inom skiffer, granit, marmor och kalks.


Badkarsbricka marmor

Hur man gör en badkarsbricka. Badrumsinspiration – badrum med vit marmor som bas.


Julafton närmar sig med stormsteg och som lovat kommer ännu en önskelista med grejer som gärna får flytta hem till mig om man får önska! Välkommen till Cornelias interior! Mitt namn är Cornelia, jag är år och bosatt i Stockholm.


Jag brinner för inredning och har studerat inredningsdesign i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.