fredag 8 februari 2019

Gjuta krukor i betong handduk

Hitta din butik och handla idag. Beskriv vad som ska göras och få anbud från lokala betongföretag. Nordens största nätbutik för heminredning på nätet. Shoppa online till bra pris!


Stort Sortiment av Badrumstillbehör. Spännande värre när jag vände rätt krukorna i betong, de är gjorda av en handduk som är blött i betong.

Man tror nästan att de skall gå sönder, men de. En sunkig gammal handduk, kan den användas till något? Ja, om du kan få tag på en slatt betong kan du till exempel göra en vacker och originell blomkruka. Barnen kan göra sina egna krukor och.


I vanliga fall brukar jag oftast ha en form som jag fyller med betong, och ska gjuta fast. Om man ska gjuta till exempel en kruka.


Newsner » Knep » Hon doppar en handduk i cement och gör en vacker kruka att plantera blommor i. De senaste dagarna har det varit riktigt kanonväder på. Nu har mina krukor blivit färdiga som jag har gjutit i betong med hjälp av en handduk.

Nu måste jag bara gjuta en egen till mitt paradisträd. Vi bestämde att gjuta också betongkrukan i. Fyll betong i krukan med olja på. Så ofta borde du egentligen tvätta lakan och handdukar.


Så här gjorde han krukan ! Doppade en handduk i betong blandning hänger. Filed under Gjuta ← Kycklinggryta med chili! Nu hoppas jag att färgen ska hålla ihop och binda betongen.


Nu är egentligen bästa säsongen att börja med att gjuta i betong och det finns hur många idéer som helst som man. Stora krukor som gjutits i olika. Dekoration och inredning till ditt hem. Missa inte vår grymma rea under Black Friday.


Bästa Priset På Gjuta Betong. Spara tid och pengar med Kelkoo. All heminredning på ett och samma ställe. Flexibla leveranser och returer. Varför inte göra en kruka av betong och säckväv.


Olja in kärl och formar att gjuta i noggrant, all yta som har kontakt med betongen ska oljas in. Tog en balja som jag brukar gjuta fågelbad i, lade en spetsduk i botten.

Det spelar ingen roll hur mycket man oljar in, betong i glas sitter som berget. Däremot kan man gjuta ner glasgrejer i betong. Kruka i betong – att leta. Plantera fina blommor i krukan.


Välj en form, gärna i plast, med vacker insida. Fina former hittar du på internet, loppis. Akrylfärger och rostfärg,schabloner,färg. Nackdelen med dessa är ju att de blir så TUNGA!


Jag har gjutit en del krukor i betong. De bästa är att bygga en form, det finns en särskild sorts formplyfa. Större utbu bättre priser. Leta i flera butiker samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.