fredag 22 mars 2019

Måla egna disktrasor

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Sopset, borstar, disktrasor mm. Skapa och designa dina egna disktrasor eller varför inte göra några att ge bort i Morsdagspresent! Nu ska ni få ett litet pysseltips av mig!


Jag tänkte nämligen lära er hur ni gör fasligt fina disktrasor med Space Invaders-motiv. Gör dina egna disktrasor lite roligare eller låt barnen göra fina disktrasor att ge bort. Måla på dem med textilpennor eller använd. Grundkurs: Sy egna grytlappar.


Tips på Egna disktrasor - Hejsan! D Förut har jag målat med textilpennor på enfärgade disktrasor, och det blev ju roliga p. Förra året innan jul så köpte jag en materialsats till att göra egna disktrasor på Panduro. Satsen innehöll vita disktrasor, färg och textilpennor.


Hon vill tipsa om att man enkelt kan göra julfint i köket genom att måla sina egna. Sedan är det bara att stryka på mönstret på disktrasorna. Måla och dekorera din egen tygkasse eller gör personliga presenter att ge bort vid påsk, jul och andra högtider.


Vi säljer disktrasor med ditt eget tryck. En perfekt reklam eller profilprodukt. Vi har bra kvalitet och låga priser. Disktrasorna finns i många färger.


För att göra egna disktrasor behöver du enfärgade trasor och pennor som det går att måla på tyg med. Stort utbud av disktrasor. En miljövänlig natur disktrasa med tryck.


Diskdukarna finns i många färger. Inlägg om måla disktrasor skrivna av okvistrallycross. Fredag =behandling för immunförsvaret 💉 och Max ville visa lite hur vi gör ☺️ och tur att han. Du har garanterat hört talas om hemmavirkade eller –stickade disktrasor, som många den senaste tiden har börjat med.


Jag är själv ett fan av de hemmagjorda. Idag har barnen fått måla sin egen disktrasa som fredagspyssel. Så färgglada och fina de blev allihopa.


Vi erbjuder marknadens billigaste disktrasor med eget tryck. Här hittar ni våran blogg där vi skriver om allt mellan himmel och jord. Den absorberar gånger sin egen vikt och eftersom den är tillverkad av naturmaterialen cellulosa och bomull är. Vi trycker disktrasor med mycket hög.


Hos Lagerhaus hittar du disktrasor i olika färger och diskborstar som livar upp köksbänken. Gårdagens söndagspyssel blev att måla disktrasor med textilfärg. Färgen är från panduro och är flera år gammal, men hade som tur var inte torkat.


En disktrasa med tryck är bra reklam. Köp diskduk med tryck av oss. Vita disktrasor kan vara svåra att få. Jag målar sedan på fri hand eller använder.


Här säljer jag både mitt eget och andras hantverk samt mycket annan. Jo, även jag tänkte falla till föga för den nya trenden. Disk Håll ditt hem rent och fräscht med snygga redskap.


Städningen blir betydligt roligare med praktiska och väldesignade städredskap som snygga disktrasor och. Har inga i lingarn själv men har stickat egna i bambugarn som jag.


Påsk Pärlor Rita och måla Roligt Rot och skrot Saker och. Mia - Jag älskar färger, garn och allt som man kan göra med garn i olika färger.


Jag spinner och färgar mitt eget garn som jag sedan använder till virkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.