fredag 23 augusti 2019

Hildurs barnbarn månadens disktrasa

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Välkommen till Hildurs Barnbarn ! Jag heter Maria Lejoneke och jag driver både denna blogg och webbbutiken House of Hildur. Garn, stickning och virkning är min passion!


Hanna är ett namn som går igen i min släkt. Från gammelfarmor till syskonbarnet. Frusna fötter De här tofflorna har jag stickat i massor. Jätteenkla, varma och sköna.


Virkad disktrasa - Crocheted dishcloth - Handmade in Finlan virkattu tiskirätti. Stort utbud av disktrasor för företag. Sopset, borstar, disktrasor mm. Spara tid och pengar med Kelkoo.


Hildurs barnbarn månadens disktrasa

Svarta Fåret : Fler mönster på stickade och virkade dirktrasor och ett tvätt-test! Disktrasorna stickas i Soft Cotton och det. Högst sannolikt kommer jag inte att sticka alla tolv, mest.


Hildurs barnbarn månadens disktrasa

Handstickad disktrasa i 100% bomull. Måtten varierar beroende på modell. Sticka månadens disktrasa med mönster från. Jag tyckte inte att det mönster på disktrasa som presenterades på bloggen Hildurs barnbarn var så kul denna gång.


När sötsuget slår till och månadens disktrasa. Det var lite väl likt januari tyckte jag och.


Mönstret heter Inga och är från Hildurs barnbarn, men är egentligen mönstret för december månads disktrasa. I Sverige är Hildursbarnbarn. Klicka för att se andra data om denna sida.


Hildurs Julkalender – Hildurs Barnbarn Halskrage i Luca Fino från Manos Del Uruguay. Jag är helt överväldigad över det respons som månadens disktrasa fått!


Hildurs barnbarn månadens disktrasa

Kika gärna in på min blogg och butik! Butiken säljer garn, tillbehör, stick- och virk-kit samt handgjorda stickade och virkade produkter. När du kommit varvet runt, så ska du virka runt hanken. Lucka nr är en disktrasa med texten God Jul!


Dels så ska hon få en stickad disktrasa. Sockorna tänker jag hoppa över denna månad. Snabb leverans, oslagbara priser! Bloggaren Hildurs barnbarn presenterar månadens disktrasa.


Nu har jag stickat färdig båda mina par barnsockor. När man har restgarn över, som bara räcker till små barnsockor, så är det väl en evinnerlig.


Det finns en blogg som heter Hildurs Barnbarn. En disktrasa fick min mamma för jag kände att hon alldeles för sällan får. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Denna pin hittades av Maria Lejoneke.


Månadens disktrasa - Mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.