torsdag 12 september 2019

Skära av botten på en flaska

Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Flaska fr kända varumärken! Större utbu bättre priser. Leta i flera butiker samtidigt. Skära av botten på en glasflaska?

Hur skär man botten av en flaska ? Man kan doppa ett snöre i fotogen, linda runt flaskan, tända på. Hade länge tänkt att jag skulle testa att skära av glasflaskor och skapa massa saker med det. Men det var inte förrän jag gick Fia Sjöströms kurs. Håll i botten av flaskan med en han och ljus av tråden med den andra.


Vänd flaskan på sin sida en bit. Designa formen på mattan till barnrummet Gör din egen lampa av rostig taggtråd Ta vara på gamla symaskinen – gör.


Att ” skära ” av botten på den och göra en ljuslykta.

Trä på garnet på flaskan igen. Torka av om det kommer aceton vid sidan av garnet. Om man vill sätta ljusen i flaskan kan man antingen skära av botten eller toppen på flaskan.


Det går också att skära av flaskan en bit under halsen och. Det är ganska lätt när glaset. Och här kommer videon med en Helena vars glasögon håller på att.


Så fixar du en fin tomatodling med hjälp av en PET- flaska. Det första du behöver göra är att skära av botten på antingen PET- flaskan eller juicepaketet. Hitta vad du behöver, vi har allt från automation till elektronik. Hon skär av botten på en vinflaska, färgar den grön och lär mig ett knep jag önskar att jag lärt mig tidigare.


Newsner ger dig nyheter som berör! Skär av botten på några plastflaskor, gör hål i sidorna och häng upp flaskan på en spik. Se till att korken är på och helt stängd.


Upprepa för att skära botten av varje vinflaska. Gruppen de flaskor vin på en silverbricka i mitten av bordet med en samling av flerfärgade glasögon.


Rita först med en CD-marker på flaskan var du ska skära, så att den får formen av en spade. I mitt fall använde jag en 2-liters.

Inspirerad av en wind chime jag såg på en rättvis. Efter ett lite misslyckat försök att göra ett drickesglas av en flaska föll valet på att göra. Utnyttja drink flaskan en spik med hammaren på tre.


Hur man skär plast Drink flaskor för att. För att kunna använda flaskor som lampskärmar behöver man skära av botten, vilket är en konst sig. Knyt ena änden av linan i en knut.


Lägg ett lager småsten till botten av behållaren. Så bygger du en fågelmatare av PET- flaska 1. Tvätta ur flaskan och ta av etiketten. Klipp, skär eller såga av botten på flaskan på det tjockaste stället.


Ta den andra 2-liters flaska och skär av. Säkra det med sandskädda hett lim runt omkretsen på toppen och botten av. Ta en bit av bygg-papper och skär.


Locket från en burk Creme Fraiche blir ett fågelbord till småfåglarna. Så öppnar du en flaska vin på rätt sätt.


Den ska vara stadig och stabil och ha en vass kniv att skära av folien me förklarar han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.