torsdag 19 december 2019

Keramik gotland visby

Stort sortiment inom möbler, inredning och köksartiklar till oslagbara priser. Gotland är en pärla om du vill ha snabb inspiration. På ön kryllar det av inredning, design och keramik.


Här är en guide till de finaste. Jensens vackra keramik för flera år sedan och.

Här har också Camilla Jensen sin verkstad och produktion av keramik. Drejar i stengods och dekorerar med katter och andra djur. Egen design efter beställning. Vi beställde keramik för snart år sen.


Välkommen att besöka mitt krukmakeri och butik. Här kommer du direkt in i keramikverkstaden, där du får se hur tillverkningen går till. Keramiker som arbetar främst med stengods.

Tillverkar bruksföremål så som tallrikar, skålar,koppar och fat mm. Jag vill att min keramik ska användas varje dag. Missa inte chansen, boka nu!


Hon drejar och kavlar, använder sig av lergodslera. Dekorerar med engober i olika färger och mönster. Ristar och trycker i leran. Många förknippar Anki Wolter.


Ofta blir jag inspirerad av växter, bla strån och blomställningar. Jag sitter ofta med papper och penna och skissar, för att hitta den. En person finns på adressen. Vilka företag finns på adressen?


Sista minuten-erbjudanden. Visby Innerstad i Gotland. Vi på Växthuset Linds har ett mycket stort sortiment av Blommor, växter, design, inredning och keramik Gotland.


Bland våra keramik produkter har vi till exempel.

Skål i lergods med invändig blå glasyr. Bästa Vänners Bistro Flygande Jacob med ris Pris 95. Jan Sandblom keramik ligger numera i nya lokaler på södra Gotland. Det är något alldeles speciellt med Gotland.


Hjärtfabriken keramik Gamla smedjan i Bro. Stolt återförsäljare av KIA på Gotland. Vi har ett brett utbud av finansiella tjänster. Upplev den medeltida hansestaden.


Boka rum för Medeltidsveckan och Almedalen här! Låt Selma City Spa Wisby bli din oas för njutning och avkoppling i vardagen. Besök oss idag - boka en behandling nu!


SARAKI Är ett företag som levererar träning, kost och hälsa i ett helhetsperspektiv! Med över år erfarenhet kan jag leverera träning, kost. Crepes och keramik i Hablingbo på Gotland. Lindström och maken Santo Magonza är inhyst i ett gammalt gårdsstall i Hablingbo på södra Gotland.


Viktigt gör mig att mina gäster trivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.