tisdag 18 augusti 2020

Svenskt tenn kruka kopia

En nästan identisk kruka går att köpa på Gekås, betydligt billigare. Välj bland exklusiva, svensktillverkade och munblåsta vaser i olika färger och former. Står högt upp på vår önskelista.


Inred ”dyrt” men ändå billigt – få ser skillnaden på originial och kopia. OCH visst är det så att om något tenderar att bli så populärt som vasen Dagg är just nu så kommer kopiorna på.


Nordens största nätbutik för heminredning på nätet.

Svenskt Tenn, Klong, fjäderlampan, Pallo, Kähler och så vidare. Shoppa online till bra pris! Möbler med skandinaviskt ursprung. Stilrena möbler i coola färger.


Låt oss guida dig till rätt gardin. Stort utbud av metallslöjd. Köp direkt på Slöjd-detaljer. Bokbörsen: Skönhet till vardags. Var ett år sen jag såg en kopia på atelier stellas krukan.

Tyger med Josef Franks välkända mönster säljs nu för en bråkdel. Flätade mattfransar som ger en modern touch. Smärre slitage, tillverkningsdefekter.


Sök bland pågående auktioner hos hundratals auktionshus. Barnebys samlar alla auktioner på ett ställe. Antikviteter, möbler, konst, design och. Hitta De Bästa Erbjudanden Online!


Den skulle jag gärna välja hem till oss. Svenskt tenn -bordet är en mycket vacker klassiker men jag gillar " kopian ". Ny liten kruka in da house, en söt rosa sak med fat i mässing från Blomsterlandet.


Denna kruka är tillverkad i massiv rå mässing, finns i två storlekar och kostar från 349kr hos Artilleriet. Krukan finns i tre olika storlekar och det finns fina mässingsfat som man kan köpa till. Till en början tillverkade man endast tennföremål.


Igår körde jag en sväng till blomaffären för att handla lite julgrönt. Jag har fått flera förfrågningar om att tipsa om fina krukor, vilket är lite humoristiskt med tanke på att den.


Igår hade vi riktigt tjejmys här hemma. När krukan är fylld med rötter. Maffiga krukan "Pure" från svenska DBKD.

Utsidan är stilrent modernt matt medan. Men det finns många inredningsdetaljer, som krukor, brickor och liknande, som är grymma. Både hem till sig själv och som present.


Krukorna tillverkas av lera i Västergötlan Sverige. Sveriges bröllopskoordinator med hela svenska folket efter att hon arrangerat. Tjingeling alla kära läsare!


Jag hoppas att ni har haft en fin dag, vad ni nu än har ägnat er åt. Via danska sajten Bo Bedre (bilden ovan lånad därifrån) fick jag nyligen nys om att modeikonen Ralph Lauren, mest känd i modebranschen, men även med en egen Home.


Jag köpte den minsta storleken som passar perfekt till färska kryddor, nu till jul har jag tänkt köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.