onsdag 10 februari 2021

Västergården keramik rea

Rea på modekläder i vår outlet. Shoppa trendiga kläder hos oss nu! Köp dina reafavoriter på Booztlet! Kvalitet direkt från tillverkaren!


Hitta de bästa biljetterna hos oss nu, så att du kan ta det lugnt senare.

Bekväm avbokning fram till timmar innan din aktivitet — utan konstigheter. Gemensamt för all keramik är att den är drejad för hand i vår verkstad som ligger i göteborg. Varje produkt är unik och håller en mycket hög kvalitet. Västergården keramik från Fiskehamnen i Göteborg.


I år har företaget gjort keramikprodukter med hög kvalitet. Paradisverkstaden är en familjedrivet företag som formger och tillverkar sin keramik i. Lite småsamlingar här och var har jag och idag visar jag porslin.

De älskar helt enkelt att skapa. Det kan också bero på att jag har års kortare erfarenhet av keramik. Fynda gärna i rean men Obs! Handgjor handdrejad keramik.


Hos oss hittar du vacker handgjord keramik tallrikar, förrättstallrikar och djupa tallrikar i vitt med lite nött finish. Stort sortiment inom möbler, inredning och köksartiklar till oslagbara priser. Jag är verksam i Göteborg med omnejd. Här kan du hitta info om mig och mitt hovslageri, min utbildning och lite bilder.


Produkten tilllagd i din varukorg. Det här ska vi också ta oss en titt på när vi kommer till Formex. Allt började med att vi tyckte det var väldigt roligt med keramik. Detta var år sedan och vi tycker fortfarande att det är lika roligt.


Så nu håller jag på att packa upp helt fantastisk fin keramik som jag. Svenskt handdrejad keramik med tillbehör. Alla keramikprodukter är gjorda i stengods och tål maskindisk, mikro och ugn.

Denna otroligt härliga robusta keramik tål både ugn och diskmaskin. Handdrejat och därför blir varje ljusstake unik och varje ljusstake har äve.


Gratängformar från Gerbera, Kökshanddukar, grillvantar mm från Lexington, Bruka Design. I senast numret av Hemma med Ernst har Ernst skrivit om min keramik ! En mugg som bär många spår efter. Egen design och tillverkning.


Jag drejar i stengods och skickar inom Sverige. All bowls, cups, plates and serving dishes are made of. Beställningslista Dölj beställningslista. Keramik Ko Rörligt Huvud REA ! De stora keramikkronorna kostar 2kr och de små 1kr.


All keramik är handgjord och håller mycket hög kvalitet. Hos oss på Gerbera hittar du alltid något som passar dig.


För att göra det enkelt att kombinera som du vill, tillverkas all vår keramik i 13.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.