torsdag 19 augusti 2021

Virka disktrasa bomull

Virka disktrasa bomull

Stort utbud av disktrasor för företag. Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Sopset, borstar, disktrasor mm. Jämför Pris Och Köp Direkt Online! Spara tid och pengar med Kelkoo. Jag har fått dille på att virka ! Bambun sägs vara antiseptisk, vilket är bra till en disktrasa. Bomull har en bra uppsugningsförmåga. Det går åt ett nystan för att göra en disktrasa. Grytlappen Retrorutan är virkad i Soft. Restgarner är perfekt för att virka en disktrasa.


Virka disktrasa bomull

Och en egenvirkad disktrasa är till exempel en perfekt present om man vill ge bort något litet. Klarna-ansluten webbutik med snabb leverans. När jag har lyckats slita ut.


Jag börjar med att bjuda på mitt mönster på "världens bästa disktrasa ". Har stickat min första (är inte såå bra på virkning) har virkat en kant runt i en annan färg. Använder den nu och den är toppen :).


Lös resår, diabetes, halkskydd. Snabb leverans, oslagbara priser! Igår kväll började jag med att virka en disktrasa utav Svarta Fårets Tilda Bamboo. Hade ingen lust att starta på en Tilda docka så sent.


Mönstret finns här (Raverly-länk). Passande garn är Catania. Vill man virka disktrasorna i ett något tjockare garn. Men jag tycker bomull funkar lika bra. Virkade disktrasor, bomull och bambu. Byt till virknål och virka en hank av. Fäst trådarna och disktrasan är. Superhärligt att virka med. På insidan på garnets banderoll. Virka varv med fm runt disktrasan för att få en.


Virka disktrasa bomull

Hur mycket garn går det åt till en disktrasa ? Nu har jag dessutom stickat en rosa i mosstickning och bomull. Skicka med e-post BlogThis! Kanten med de små hålen ger disktrasan det lilla extra - ursnyggt helt enkelt.


Till sist virkade jag även en kant av luftmaskbågar runt kortsidorna på sjalen. Jag måste säga att lin är bäst. Dom är virkade i ett mönster som jag kallar. Första trasan fick bli virkad.


Kanske inte lika bra att virka med eftersom. Det verkar helt klart vara ett bra alternativ till bomull och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.