onsdag 25 augusti 2021

Virkad disktrasa själv

Stort utbud av disktrasor för företag. Snabb leverans, oslagbara priser! Missa inte vår grymma rea under Black Friday. Sopset, borstar, disktrasor mm. Jämför Pris Och Köp Direkt Online! Spara tid och pengar med Kelkoo. Detta gratismönster innehåller en utförlig vägledning så du själv kan virka fantastiska grytlappar med. Du har garanterat hört talas om hemmavirkade eller –stickade disktrasor, som många den senaste tiden har börjat med. Jag är själv ett fan av de hemmagjorda.


Denna pin hittades av Ulla-Britt Johansson. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Grytlappen Retrorutan är virkad i Soft Cotton. Igår kväll började jag med att virka en disktrasa utav Svarta Fårets Tilda Bamboo.


Hade ingen lust att starta på en Tilda docka så sent. Vill man testa olika mönster och ha ett projekt som går snabbt så är ju disktrasor perfekt att virka. Tycker det är sååå roligt!


Jag har fått dille på att virka ! Min syster Cilla är mer en virkare än en stickare och har gjort en riktigt enkel och snygg disktrasa. Jag börjar med att bjuda på mitt mönster på "världens bästa disktrasa ". Så, här kommer mönster på en virkad disktrasa i Delfi. Storleken kan man lätt variera själv.


Vill du göra ett par själv hittar du beskrivningen under gratis. Saraleona Denna sidan startade jag för år sedan i första syfte till mig själv.


Att alltid leta upp hemsidan är inte det lättaste och tar ofta för lång tid. Här hittar du beskrivningar och slöjdiga idéer att inspireras av och genomföra själv eller tillsammans med andra.


Efter att ha letat i flera dagar efter mönstret på disktrasan med. När jag har lyckats slita ut (ha!) mina stickade lindisktrasor blir det virkat. Med inspiration av Frualbertssons disktrasa har jag nu virkat en. Hur mycket garn går det åt till en disktrasa ? Kanten med de små hålen ger disktrasan det lilla extra - ursnyggt helt enkelt.


Till sist virkade jag även en kant av luftmaskbågar runt kortsidorna på sjalen. Jag köpte en härlig härva svart lingarn till mig själv i. Första trasan fick bli virkad. Jag undrar hur du avmaskar den stickade disktrasan när du har.


Då är det perfekt att virka en disktrasa. En virkad disktrasa är praktisk, miljösmart och går snabbt att göra. Så här virkar du en egen ribbad trasa av bomullsgarn. Det är även en perfekt present.


Nu kan du beställa garnpaketet till mitt virkade lapptäcke i Catania. Disktrasa i lite roligt mönster Material: - Virknål nr. Köp garn och tillbehör här.


Sticka din handduk, tvättlapp eller disktrasa. Minns du dina räta och aviga maskor kan du göra en trendig inredningsdetaljer själv. Jag tror blockning är ganska underskattat hos många (jag själv har nyss upptäckt vikten av det).


Virkade mig en ny disktrasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.